loading...

فروشگاه هود نقشینه

انواع هود مخفی، هود مورب و هود شومینه ای در سایت فروشگاه نقشینه با تخفیف ویژه به فروش می رسد.


فر توکار آلتون V402 را می توانید با قیمت مناسب و با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه خریداری کنید، این محصول یکی از پرفروش ترین مدل ها در بین اجاق های توکار می باشد. فر V 402 دوبلکس بوده و توسط جداکننده به دو فر مجزا تبدیل می شود. فر برقی توکار برای پخت و پز نیازی به اتصال به شبکه گاز شهری ندارد و کاملا برقی می باشد.

ویژگی های فر آشپزخانه آلتون V402

فر کابینتی V 402 به دلیل درب چهار جداره قابل جابجایی و شیشه داخلی مخصوص عملکرد بسیار خوبی دارد. شیشه و درب چهار جداره این فر از اتلاف حرارت جلوگیری می کند. علاوه بر این، این فر با استفاده از گرید انرژی A تولید می شود و به شدت صرفه جویی در مصرف انرژی دارد.

می توانید در حین تمیز کردن درب فر آلتون را جدا کرده و به راحتی نصب کنید.

فر توکار آلتون V402 دارای ویژگی های زیر است:

  1. سنسور پخت گوشت و مرغ یا پروب گوشت
  2. دو سطح قفسه
  3. سرعت پخت یا برنامه پخت سریع
  4. یخ زدایی
  5. پوشش داخلی آسان برای تمیز کردن و تمیز کردن آسان
  6. سیستم امنیتی خودکار
  7. فن یکنواخت کننده حرارت
  8. فن خنک کننده

این اجاق فشرده مشکی رنگ با پنل کنترل لمسی، شیشه سکوریت و نمایشگر LCD یک اجاق لمسی با ابعاد استاندارد و ظاهری بسیار زیبا می باشد.

خرید فر برقی آلتون V402 با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر انتخاب خوبی خواهد بود.

قیمت به روز شده فر آلتون مدل V 402 را از کجا می توانم سفارش دهم؟

با توجه به اینکه شرایط قیمت کالا و قیمت کالا در کشور ثابت نیست، قیمت نهایی فر توکار آلتون نیز با توجه به تغییر قیمت مواد اولیه متفاوت است. لذا قبل از خرید جهت اطلاع از قیمت به روز فر توکار V402 V402 و سایر مدل های فر توکار به سایت مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل به دریافت دفترچه راهنمای استفاده و کاتالوگ فر توکار آلتون V402 می توانید کاتالوگ محصولات فر آشپزخانه آلتون را از ما بخواهید.

منبع: فر توکار آلتون مدل V402

درباره ما
Profile Pic
گروه های مختلف کالا درلوازم آشپزخانه سینک، هود، گاز، فر، ماکروفر و شیرآلات و سایر لوازم آشپزخانه در نقشینه عرضه می شود.

نقشینه با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در لوازم آشپزخانه، شیرآلات و سرویس بهداشتی با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف در همرامی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی طرفانه در میان آنها نهایت تلاش خود را می کند.


کاربران و مشتریان نقشینه می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود؛ وب سایت نقشینه را بررسی نمایند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خریداری نمایند.



قیمت رقابتی در شرکت مدنی نقشینه
شرکت مدنی نقشینه فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است. این شرکت در طول سال های فعالیت خود توانسته است با حذف واسطه های فروش، محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی و کیفیتی شایسته به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه نماید.

موضوعات