loading...

فروشگاه هود نقشینه

انواع هود مخفی، هود مورب و هود شومینه ای در سایت فروشگاه نقشینه با تخفیف ویژه به فروش می رسد.


فر آلتون مدل V404N مدل جدیدی برای آلتون می باشد که در وب سایت فر نقشینه موجود است. از آنجایی که این فر امکان دوقلو بودن و تبدیل شدن به فر هایی را دارد که توسط جداکننده از هم جدا شده اند، طرفداران زیادی دارد. این فر فشرده کاملاً برقی است و نیازی به شبکه گازرسانی شهری ندارد.

مشخصات آشپزخانه آلتون V404N فر

فر توکار آلتون V404N به دلیل وجود درب چهارتایی جداشدنی و شیشه داخلی مخصوص از راندمان بالایی برخوردار است. درب چهار جداره فر از اتلاف حرارت جلوگیری می کند و درجه انرژی فر در کابینت نیز A است.

پوشش فر را نیز می توان برای تمیز کردن و نصب مجدد آسان جدا کرد.

ویژگی های فر V404N التون

  1. برنامه آشپزی سریع
  2. پوشش داخلی با قابلیت تمیز کردن آسان
  3. قفسه تلسکوپی دو طبقه
  4. سنسور پخت گوشت و مرغ
  5. صفحه نمایش لمسی دیجیتال
  6. قفل کودک
  7. یخ زدایی

فر برقی آلتون با پنل کنترل لمسی، شیشه سکوریت مشکی به عنوان یک فر لمسی در ابعاد استاندارد فضای آشپزخانه شما را زیباتر می کند.

فن کانوکشن، فن خنک کننده و سیستم ایمنی خودکار فر آلتون V404N را به محصولی خاص تبدیل کرد.

خرید کابینت فر V404N با 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر انتخاب خوبی خواهد بود.

قیمت به روز فر آلتون مدل V 404N را از کجا می توانم درخواست کنم؟

با توجه به شرایط قیمت کالا و ثابت نبودن قیمت کالا، قیمت نهایی فر تعبیه شده در آلتون نیز با توجه به تغییر قیمت مواد اولیه متفاوت است. بنابراین، لطفا قبل از خرید، برای اطلاع از قیمت به روز فر آلتون V404N و سایر مدل های فر به وب سایت ما مراجعه کنید.

اگر مایلید دفترچه راهنمای فر و کاتالوگ تعبیه شده در مدل آلتون V404N را دریافت کنید، می توانید کاتالوگ محصولات فر برای آشپزخانه آلتون را از لینک زیر دانلود کنید.

منبع :فر آلتون مدل V404N

درباره ما
Profile Pic
گروه های مختلف کالا درلوازم آشپزخانه سینک، هود، گاز، فر، ماکروفر و شیرآلات و سایر لوازم آشپزخانه در نقشینه عرضه می شود.

نقشینه با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در لوازم آشپزخانه، شیرآلات و سرویس بهداشتی با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف در همرامی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی طرفانه در میان آنها نهایت تلاش خود را می کند.


کاربران و مشتریان نقشینه می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود؛ وب سایت نقشینه را بررسی نمایند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خریداری نمایند.



قیمت رقابتی در شرکت مدنی نقشینه
شرکت مدنی نقشینه فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است. این شرکت در طول سال های فعالیت خود توانسته است با حذف واسطه های فروش، محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی و کیفیتی شایسته به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه نماید.

موضوعات