loading...

فروشگاه هود نقشینه

انواع هود مخفی، هود مورب و هود شومینه ای در سایت فروشگاه نقشینه با تخفیف ویژه به فروش می رسد.


برای خرید هود مخفی پیشنهاد می کنم مشخصات هود آلتون تهیه شده توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه را مطالعه فرمایید. در این صفحه به بررسی مشخصات هود آلتون مدل H603 S می پردازیم.این هود به صورت توکار نصب می شود. در اینجا می توانید راز هود را با بهترین قیمت در بازار دریافت کنید.

مشخصات هود مخفی مدل H603-S

ابتدا به بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی مدل مخفی هود H603 S می پردازیم.

قدرت مکش هود آلتون H603 S چقدر است؟

مدل هود H603 S دارای ظرفیت 750 متر مکعب در ساعت می باشد. صدای این هود نیز در حدود 54 db بسیار کم است. متعلق به مدل های بی صدا و باکیفیت آلتون هود می باشد.

موتور آشپزخانه آلتون هود

موتور توربو هود H603 S از پلاستیک باکلیت ساخته شده است، این موتور دارای 4 دور می باشد. وقتی از هود استفاده می کنید، هر چه دور موتور بیشتر باشد، صدای هود بلندتر می شود.

چگونه فیلتر هود آلتون H603 S را تمیز کنیم؟

هود H603 S از آلومینیوم فیلتر 3 لایه استفاده می کند و ذرات را به خوبی جذب می کند. مزیت آلومینیوم فیلتر این است که می توانید به راحتی آن را با دست یا در ماشین ظرفشویی بشویید و مجدداً از آن استفاده کنید.

در لینک زیر می توانید تمامی محصولات هود آلتون را مشاهده کنید.

چیدمان هود آلتون آشپزخانه H603 S

هود آلتون H603 S مخفی از استیل و شیشه سکوریت مشکی با کیفیت مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است.برای نصب هود توکار باید کابینت را بالای اجاق گاز نصب کنید و هود را به صورت مخفیانه داخل کابینت نصب کنید.

تنظیمات مخفی هود H603 S چیست؟

صفحه کلید روی جلد: لمسی

ریموت کنترل: خیر

صفحه نمایش: خیر

سنسور: بله - دود، بو، گرما و گاز

لامپ هود آلتون مدل H603 S: لامپ SMD کم مصرف

سایز هود مخفی مدل H603 S

ابعاد هود B مخفی باید به گونه ای باشد که در کابینت جا شود، طبق این نسخه طول هود B 80 سانتی متر و عمق 30 سانتی متر است.

گارانتی هود آلتون مدل H603 S چند ماه است؟

یکی از مهمترین معیارهای خرید برای مشتریان، گارانتی هود و خدمات پس از فروش است. هود H603 S به مدت 24 ماه از زمان نصب توسط متخصص کارخانه گارانتی می شود.

از کجا می توانم قیمت بروز شده هود مخفی مدل آلتون H603 S را درخواست کنم؟

همانطور که از شرایط ناپایدار قیمت در کشور اطلاع دارید، قیمت نهایی آشپزخانه هود نیز بسته به تغییر قیمت مواد اولیه متفاوت است. لذا قبل از خرید با واحد فروش فروشگاه نقشینه ما تماس حاصل فرمایید تا از قیمت های به روز انواع آشپزخانه هود آلتون به سایت نقشینه مراجعه فرمایید.

نصب هود آلتون مدل H603 S

خدمات پس از فروش هود آلتون که شامل نصب و گارانتی هود می شود، با توجه به خط مشی شرکت هر از گاهی متفاوت است.

منبع : هود مخفی آلتون مدل H603 S

درباره ما
Profile Pic
گروه های مختلف کالا درلوازم آشپزخانه سینک، هود، گاز، فر، ماکروفر و شیرآلات و سایر لوازم آشپزخانه در نقشینه عرضه می شود.

نقشینه با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در لوازم آشپزخانه، شیرآلات و سرویس بهداشتی با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف در همرامی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی طرفانه در میان آنها نهایت تلاش خود را می کند.


کاربران و مشتریان نقشینه می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود؛ وب سایت نقشینه را بررسی نمایند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خریداری نمایند.



قیمت رقابتی در شرکت مدنی نقشینه
شرکت مدنی نقشینه فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است. این شرکت در طول سال های فعالیت خود توانسته است با حذف واسطه های فروش، محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی و کیفیتی شایسته به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه نماید.

موضوعات